maanantai 9. huhtikuuta 2012

I need so much kiss and hugs..






Äääh.. Mul on sellain tunne et oon Forever Alone. En oo koskaa seurustellu kunnolla. Kerran olin yhen pojan kans yhes joka oliki sit vaa turhaa. Haluisin sellasen pojan joka on luotettava; sille vois kertoa asioita joita se ei levittelis muille ja sitteku erottais ni pitäis ne jutut silti sisällää, rehellinen ja avoin; se kertois asioist ja omiaa huoliaa mulle. Oon oikeesti tosi luotettava, ja seki hyvä puoli, et kelles kerron ku ei oo ku yks oikee ystävä? :DD, hellä, tunteellinen ja romanttinen; haluisin et poika ois sellanen et välil pyytäis leffaa tai vaikka niille kylään tai jotaa sellasta. Ja pyytäis yökylää ja sit awwwwwwwwwww... Ja sitte toivoisin et se poika ois sellain, et se ei välittäis kavereitten mielipiteist, ei häpeis meidän suhdetta.. Mut arvatkaas mitä? Mä vaan unelmoin. Ei tälläst poikaa oo olemassa, koska ei kukaa oo täydellinen. Vituttavaa asdgfhotjhiewrjhet.

Mutta rakkaat lukiat, joita on korkea yksi, minä menen nyt suihkuun ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti