tiistai 10. huhtikuuta 2012

Asdfghjklöä'






Äääh.. Oon oikeesti liian väsyny. En nuku öinä ku jtn 5-6 tuntia, ja se on liian vähä mulle. Yritän aina viikonloppusin ja lomilla saaha univelat maksettua, mut se ei onnistu, koska en saa unta enää sen jälkee jos oon kerran herännyt. (kinosti)

Voisin muuten leikata hiukset. Mul on niin ällöt pitkät ruskeet hiukset, ja oon niiiiiin kyllästyn näihin.. Mut ko ei kukaa osaa tehä täydellisii näist! Tai Dakota Fanning (tai kuka nyt ikinäkään leikkas sen hiukset sitä yhtä leffaa varten) osais leikata, mut Amerikastahan sitä helposti tullaa leikkaamaan suomalaisen tytön hiuksia. 8)

Sitte mua ärsyttääää ku haluisin alottaa lentiksen tai koriksen mut EMPÄ OSAA ETTIÄ MTN JOUKKUETTA MISSÄ VOISIN PELATA ja ei täl iäl opi enää mitään. Vittu angst angst.
Mut mä tästä lähen, heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti